ست اداری

طراحی ست اداری

ست اداری مجموعه‌ای از برگه‌ها و پاکت‌های مورد استفاده در سازمان است. این برگه‌ها بسته به نوع کاربردهای مختلف معمولا شامل سربرگ و نشان سازمان هستند.

از جمله مواردی که می‌تواند در یک ست اداری گنجانده شود می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • برگه‌های سربرگ‌دار در ابعاد مختلف
  • پاکت نامه
  • کارت ویزیت
  • کاغذ یادداشت
  • فرم‌های پرکاربرد
  • پاکت در ابعاد مختلف
  • و هرگونه موارد چاپی پرکاربرد دیگر

طراحی ست اداری از این جهت دارای اهمیت است که این برگه‌ها در حجم زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرند و معمولا به مشتریان سازمان یا افراد خارج از سازمان داده می‌شوند.

این برگه‌ها مانند یک بروشور، یا یک برگه تبلیغاتی ممکن است مدت‌ها در معرض دید افراد زیادی قرار بگیرند.

طراحی ست اداری

You May Also Like

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =